tiistai 25. elokuuta 2015

Vitosen haaste

Kuka muistaa vielä Vitosen haasteen? :D Tämä haaste pyöri blogeissa viime keväänä muistaakseni, ja silloin joku mut haastoi. En mä tätä koskaan muistanut kirjoittaa loppuun saatika julkaista, joten nyt tekin saatte nähdä tämän haasteen vastaukset. En muista kuka haasteen mulle heitti, mutta kiitos siitä siltikin! :D Itse en haasta ketään, luulenpa että tämän on jo aika moni tehnyt.. :)


1. Nimeä lempparilakka jokaiselle vuodenajalle.

Vaikea tehtävä jo heti alkuun! :D

Kevät: Picture Polish - Chillax

Kesä: China Glaze - Glow With The Flow

Syksy: OPI - Do You Have This Color In Stock-Holm?

Talvi: Anna Gorelova by Dance Legend - Jack Frost



2. Viisi kynsilakkakokoelmasi helmeä?

☆ OPI - This Gown Needs a Crown

☆ OPI - Green On The Runway

☆ Dollish Polish - Charming Starry Sky

☆ Essie - Sand Tropez

☆ Picture Polish - Vampire

3. Kolme vaativinta lakkausta jotka olet tehnyt? Voit laittaa tähän kuvat tai linkittää postauksiin.  



Talviset puut! Nämä taisi olla ensimmäiset tosissaan tehdyt käsinmaalaukset. Ja voi että mä olin näistä ylpeä! Olihan näitä tehdessä omat haasteensa, mutta lopputulos oli aikas kiva!





Jouluiset minionsit oli aika aikaa vievät tehdä ja välillä meinasi hermot mennä. :D




Yksisarvisen maalaus! Tuo yksisarvinen oli mulle todella vaikea tehdä, ja muistankin kuinka mä useasti aloitin alusta, jotta tosta tulisi edes hieman yksisarvisen näköinen. Ei mikään täydellinen taideteos, mutta kyllä mä näistä niin paljon tykkäsin!




4. Miten kynsiharrastuksesi alkoi ja milloin?

Tämän olen tainnut jo kertoa pariin otteeseen, mutta pieni mielenvirkistys ei ole pahitteeksi kenellekkään. Kynsiharrastus alkoi, kun selasin facebookkia ja törmäsin niin suloisiin minions-lakkauksiin. Mä sitten päätin yrittää apinoida ne omille kynsille ja mielestäni onnistuin aika kivasti. Seuraavaksi kokeilin Angry Birds lakkauksia ja siitä se hurahdus sitten lähti. Oliko se sitten syksyä 2013 kun aloin lisäämään lakkauksia facebookin kynsikoriste ryhmään.

5. Omat vahvuutesi lakkaajana/kynsiharrastajana?

Hmm. Varmaan se että uskallan rohkeasti kokeilla uusia juttuja. En mä kauheasti mitään vahvuuksia keksi.. :D

4 kommenttia:

  1. Mielenkiintoisia vastauksia, tätä oli kiva lukea :) Ja voi vitsit nuo yksisarviskynnet! En ollut aiemmin niitä nähnytkään, ihan mielettömän upeat ♥♥

    VastaaPoista
  2. Mäkään en muista nähneeni noita yksisarviskynsiä. Onneksi laitoit ne tähän, koska olet maalannut tuon yksisarvisen varsin taitavasti! Näitä haastepostauksia on muutenkin aina kiinnostavaa lukea :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nämä taitaakin olla tältä keväältä tai talvelta. :) Kiitos paljon Tintti! :)

      Poista