maanantai 3. maaliskuuta 2014

Day 11: Polka Dots

Mulla ei taaskaan ollut hajua minkälaiset kynnet teen joten nämä on vähän randomit. :D Nimettömistä ja peukuista tuli tosi mieluisat, olis vaan pitänyt tehdä kaikkiin kynsiin samat. Pohjalla 3 kerrosta Chinan Put a Bow on It. Nopeasti kuivuva ihana hiekkalakka jota oon käyttänyt kerran aikaisemmin. Mulla kävi kerran tämän kanssa pieni vahinko kun olin lakkaamassa kynsiä ja avonainen pullo tippui lattialle. Melkein puolet pullosta valui lattialle, nyyh. Onneksi ei sentään matolle, niinkuin mulla harrastuksen alussa usein kävi. :D 
Sitten kynsiin!





Tämä on kyllä tosi kelju jos leviää kynsinauhoille kuten mulla. Ärsyttävää hinkata pois varsinkin jos lakka on jo ehtinyt kuivua. Tosissaan oli todella nopea kuivumaan, heti kun oli saanut kummankin käden kynnet lakattua niin pystyi aloittamaan jo toista kerrosta.



Pilkkujen tekemiseen käytin kahta dottingtoolia. Nimettömissä ja peukuissa käytin vain yhdenkokoista, melko pientä dottaria ja muissa kynsissä kahta, kolmea erikokoista. Näistähän tuli melko yksinkertaiset joten jospa seuraavissa lakkauksissa olisi jotain haastetta :)

Put a Bow on It & White on white

4 kommenttia:

  1. onpa kivat! onko tuo sun Put a bow on it täysikokeinen? Multahan se löytyy miniversiona :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Joo on täysikokoinen, viimevuoden puolella ostin cesarshopin(?) alennuksista 6eurolla :)

    VastaaPoista
  3. Ihanat<3 Mä jotenkin tykkään niin paljon tosta Pua a bow lakasta!

    VastaaPoista
  4. Kiitos! ♥ Se on tosi ihana, ei vaan tule käytettyä kovin usein. :)

    VastaaPoista