keskiviikko 21. tammikuuta 2015

Avaruusperhoset

Hohoi. Välillä mä ihmettelen, liikkuuko mun päässä enää mitään.. Lähdin vesimarmorointi puuhiin, koska muistin sen olevan niin "helppoa ja vaivatonta". I was SO wrong! Tuntui, ettei mikään onnistunut vaikka yritin kaikenlaisia kikkakolmosia. Jotain kuvioita sentään sain kynsilleni, mutta enpä taida taas pitkään aikaan läträtä veden ja lakkojen kanssa. Kuvien muokkauksetkin meni päin sitä kuuluisaa.. :@

Lakkasin pohjalle kaksi kerrosta Essien Lilacism lakkaa, joka on vaalean violetti creme. Oikein kelpo yksilö! Vesimarmorointiin käytin edellä mainittua lakkaa, sekä Lorealin Divine Indigoa, wettiksen On a Tripia ja Ginan valkoista. Päälle lisäsin tietenkin kerroksen keijupölyä, sillä ilman sitä ei omat marmoroinnit tunnu näyttävän miltään. :D Lakkaukset eivät näyttäneet kovin hyviltä vielä Fairy Dustinkaan jälkeen, joten leimasin päälle valkoisia perhosia BP-34 laatasta.



Vain oikea käsi pääsi kuviin, sillä vasemman käden marmoroinneista tuli ihan törkeän rumat. P*rkele. Minä jätän nämä touhut nyt oikeiden osaajien käsiin ja poistun itse takavasemmalle. 

Mikä on teidän tuomionne?

26 kommenttia:

  1. Aivan ihanat<3! Mä tykkään näistä todella paljon. :)

    VastaaPoista
  2. No mutta näähän on tosi nätit!

    VastaaPoista
  3. Upeat marmoroinnit ja tosi onnistuneet värit. Olen myyty! Uskallanko mä nyt sitten kuitenkaan tarttua tähän marmorointiin? Pelkään huonekalujemme ja seinien puolesta, koska allekirjoittaneella on tapana heittää seinään kaikki mikä ei toimi... ;).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suuurenmoiset kiitokset Malle!! :) <3

      Eihän tämä valitettavasti ole ihan vaivatonta hommaa, eikä sovellu heikkohermoisille.. x) Jotkut tosin taitaa vesimarmoroinnin heti ensimmäisellä kerralla, mutta niillä taitaa olla suurempia voimia auttamassa. :D

      Poista
  4. Näähän on niin onnistuneet kun voi vain olla! <3 :) Älä missään nimessä luovuta ja heitä vesikippoa seinään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana, kiitoksia vaan! :) <3
      No ehkä mä vielä joskus uskaltaudun kokeilemaan - varaan aikaa tosin puolet enemmän. :D

      Poista
  5. mun mielestä just siistit sekavat kynnet :D eka katoin että toiha on selvä veden pinta jota on kyllä tosi vaikea tahallaan koittaa saada kynsille

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, no jossain määrin olen siis onnistunut! :D Mä menin kyllä niin tuuripelillä kuin vain voi. :D Mutta kiitos Johanna! :)

      Poista
  6. Höpöhöpö, tosi nätit on, ei mitään vikaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos Maiju! :) Ei nää nyt loppupeleissä olekaan niin kamalat kun ensinäkemältä. :D

      Poista
  7. Nuo on just siistit. Tuommoset kivan sekametelit mut silti kivalla tavalla. Mää tykkään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Satsuli! :) Mun kohdalla se taitaa mennä niin, että Kaikkeen tottuu, kun tarpeeksi sattuu! :D

      Poista
  8. Pöhpöh! Upeat nämä on! <3 Ihan oikeasti, mun mielestä tosi hienot kuvioinnit oot näihin saanut, ja aivan ihania värejäkin oot käyttänyt <3 Ei mitään pahaa näissä :)

    VastaaPoista