torstai 19. helmikuuta 2015

1-vuotis arvonnan voittaja!!


Hellurei vaan kaikille! Ensiksi haluaisin kiittää kaikkia arvontaan osallistuneita, ihanista ja rakentavista palautteistanne! Kaikki postaustoiveet olen kirjoittanut muistiin, jotten varmasti unohtaisi mitään. Haluan blogissani näkyvän myös jotain sellaista, mitä te haluatte nähdä, niin olisi sitten mukavampi lueskellakin niitä? ;)

Olen pahoillani että voittajan julkaiseminen on hieman venynyt, mulla on nimittäin ollut tuha ja sata asiaa hoidettavana. Nyt sain kuitenkin pienen hengähdystauon, eikä teidänkään tarvitse enää jännittää! :)

Osallistumisia tuli todella paljon ja arpoja sitäkin enemmän. Arpoja oli arvottavana jopa 136!! Tällä kertaa onnetar suosi numeroa 75! Onnea siis todella paljon PS! <3

Laitan sulle tänään sähköpostia! :)

PS kirjotti kommentissaan, kuinka hänelle on jäänyt mieleen voittamani OPIn kynsilakanpoistoainekanisteri. En ole tainnut aiemmin mainita siitä täällä mitään, mutta koska asiasta kysyttiin, niin jakaisin mielelläni kokemukseni teidänkin kanssanne. Kynsilakanpoistoaine toimi siis vallan hyvin! Kaikista parhain oli kuitenkin tuoksu! :p Tehän tiedätte, että nuo poistoaineet tuppaa haisemaan ihan kauhealle, eikä korkkia voi pitää kauaa auki. No tämä OPIn kynsilakanpoistoaine tuoksuu ihan karkeilta! Siis ihan mielettömän hyväntuoksuisen. Mä olen pitänyt kanisterin korkkia auki ainakin puolet lakkaustuokiostani ihan vain pelkän tuoksun takia! :D


Kiitos vielä kaikille osallistujille! Ja hei, tervetuloa myös uudet lukijat blogini pariin, toivottavasti viihdytte matkassa! :)

2 kommenttia: