keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Mitä tapahtuu..?

Mun on nyt pakko myöntää kärsiväni jonkin sortin kynsimasennusta. Ideoita ei tule päähän, ei sitten millään vaikka kuinka yrittäisi. Mieli ei taaskaan ole viimeaikoina ollut pilvissä (yllätys yllätys), vaan lähinnä laahannut ojanpohjia. Kysyn usein mielessä itseltäni, koska oikein saan voimaa muuttaa koko elämäni? Milloin olen tarpeeksi vahva tekemään päätöksiä, joilla voisi olla positiivinen vaikutus elämääni..? Ken tietää..
Edes holot eivät piristäneet mieltäni, sillä menin sössimään koko lakkauksen. Tämä kuumuuskin on jotain ihan kauheaa, sataisi edes yhtenä päivänä.


Pikkurilliin ja peukaloon lakkasin kaksi kerrosta Color Club - Over the moon lakkaa. Ihan uskomatonta ajatella, ettei mulla ole holoja kuin vain kaksi kappaletta.. Ehkä ensi kesään mennessä niitä on siunaantunut enemmän.. :D
Muissa kynsissä on kaksi kerrosta Chinan valkoista, päällä leimat jostain Pueenin laatasta. Leimauslakkana käytin Over the moonia. Niin, ja pakkohan mun oli mennä pilaamaan tuo keskari chevron-kuvioisilla kynsivinyyleillä. Mitäköhän mun päässä on taas liikkunut näitä tehdessä..?

Onneksi pääsen huomenna muutamaksi päiväksi mökille näkemään rakkaita ihmisiä. <3

12 kommenttia:

  1. Mullakin on välillä kynsimasennusta. Yleensä silloin lakkaan vain jollain lakalla. Saatan ostaa tai saada uusia juttuja joista sitten piristyy. Ja loma; silloin piristyn aina kun on aikaa tehdä kunnolla kynsiä :) toipumisia, älä stressaa! Minä ainakin luen vaikka pelkkiä lakkauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki uudet kynsitarvikkeet kyllä piristää kummasti, ideoita ei vaan tällä hetkellä synny, hmps.
      Kiitoksia ihanasta kommentista! <3 Pitää vaikka lakata jollain yksivärisellä lakalla jonkin aikaa ja katsoa sitten jos tulisi ideoita. :)

      Poista
  2. Sä postailet niin tiuhaan tahtiin, ettei mikään ihme jos välillä vähän uupuu!
    Kynsimasiksen iskiessä mua ainakin auttaa se, että pidän tietoisesti parin päivän tauon ja lakkaan muutamat ihan vain yksiväriset kynnet. Sen jälkeen tuntuu taas niin mukavalta päästä koristelemaan kynsiä! Ja välillä on ihan luvallista inspiroitua muiden tekemistä lakkauksista, jos oma pää lyö tyhjää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä ihan totta! Oon vaan jo tottunut tähän postaustahtiin, että jos joka toinen päivä en postaa niin rupeaa ahdistamaan.. :D
      Onneksi nyt on parit kynnet luonnoksissa odottamassa julkaisua, niin voi hetken lomailla mökillä stressaamatta, ei sillä, ei tämä mulle mitään pakkopullaa ole. :) Onneksi mulla on jonkinverran upeita lakkoja joita voi yksinään sutia kynsille! :)

      Poista
  3. Voi sinua! Pitäskö meidän treffata joku päivä, käytäs kahvilla ja kattelee kynsilakkoja? :D Mullekin kelpais piristys... Kynsimasis on tuttua huttua ja se on totta että kun tiuhaan tahtiin postaa niin ei se ihme ole. Mutta minkäs teet, tähän on totuttu. :)

    Ps. Holoja holoja, lisää holoja! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todelllakin pitäää! :D Olis niin mukava taas höpötellä! :)
      Taukoakaan en haluaisi pitää kynsien lakkaamisesta tai edes bloggaamisesta, tähän on nimittäin jäänyt jo ihan koukkuun. :D

      Poista
  4. Ei ole totta, minullakin on ollut kynsimasista! :D Lakkasin pari päivää sitten kynteni Color Clubin Beyondilla, ja olen kyllä kironnut näitä pilvisiä päiviä. Nyt painiskelen glitterongelman parissa, mielestäni on laiskaa sutia vain lakkaa A alle ja glitteriä B päälle ja en tunne oloani mukavaksi noin "yksinkertaisella" lakkauksella. Pointti siis, että olisi kaikkia kivoja glittereitä, mutta kuinka niitä käyttää, kas siinäpä pulma. Sama ongelma yksiväristen kynsien kanssa, ei vaan kykene :(

    Eniweis, hyvää mökkilomaa sinulle ja toivottavasti selviät masiksestasi! :)

    - Sanni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmps, tämä on kyllä niin julmaa! :#

      Meilläpäin taas ei ole ollut pilvistä ollenkaan vaan aurinko porottaa aamusta iltaan..
      Mulla on ihan sama ongelma! En voi lakata vaan värilakalla ja glitterillä, se tuntuu aina liian yksinkertaiselta ja tylsältä. Glitterit aiheuttaa mulle muutenkin usein kamalaa päänvaivaa, mitä helkuttia niillä voi tehdä?? :DD

      Kiitos Sanni! Samaa toivon sinulle! :)

      Poista
    2. Ei kai niitä auta kun käyttää liukukoristeena... Se ei sitten taas mun mielestä ole liian yksinkertaista, jos on sienellä tupsuttanut glitteriä jonkun muun lakan päälle. On se elämä vaikeaa :D

      P.S. Mulla on koko Halo Hues kokoelma :P Holot on ihania!!

      - Sanni

      Poista
    3. No siihen ne kyllä toimii, vielä kun saisi täydellistä jälkeä! :D

      No nyt mä oon vähän kade!! Munkin nimittäin piti keväällä hommata ne kaikki lakat, mutta ne sitten vähän jäi kaikkien muiden ihanuuksien takia.. Ehkä parempi niin, niihin ois muuten menny puoli omaisuutta! :D

      Poista
  5. voi sua ! <3 kyl se siitä vielä, ostat jonkun upean lakan niin eiköhän lähde ! Kauniit noi kynnet kyllä on <3 psstt. mulla on vaan yksi (1) hololakka :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos♡ Eiköhän se tästä tosiaan, tilasin nimittäin just pari minuuttia sitten Charming Starry Skyn ja Better Not Waste! Jotain ihanaa odoteltavaa siis :)
      Mullakin on vain kaksi holoa! :D Mitäpä nuilla tekkee :Dd

      Poista