torstai 24. heinäkuuta 2014

Raitainen Tiffany Case

Tämä luonnos on ollut auki tässä varmaan tunnin sillä mä jäin jumiin youtuben ihmeelliseen maailmaan. Oon löytänyt niin älyttömän hyviä biisejä ettei mitään järkeä! :D

Tämän kertaisista kynsistä mulla ei ole paljon kerrottavaa, paitsi että taas on tekstuuria luvassa! :D OPI - Tiffany Case houkutteli minua jostain syystä, sillä siis oli pakko lakata kynnet. Kaveriksi sille valitsin China Glazen valkoisen lakan. Lakkasin kaikkiin kynsiin kaksi kerrosta valkoista lakkaa, ja niiden kuivuttua kiinnitin suoria kynsivinyyleitä kynsille. Päälle kerros Tiffany Casea ja paksu kerros pikakuivattajaa.
Nimettömässä taas on kaksi kerrosta Tiffanya ja kaksi mustavalkoista niittiä. Laitoin myös yhden kerroksen pikakuivattajaa, koska en halunnut pinnasta karheaa.



Katsotaan, jos vaikka vasemman käden kynnet pääsevät jatkossa useammin kuvattavaksi. Noiden kynsien pituus ahdistaa edelleen, mutta eiköhän ne tuosta kasva..
Lupaan että seuraavalla kerralla ei nähdä yhtäkään tekstuurilakkaa missään muodossa! :D

21 kommenttia:

  1. Onko noi muuten kokonaan sun omat kynnet vai onko niissä jotkut tekokynnet?

    VastaaPoista
  2. Mulla tuli tuosta vasemman käden manikyyristä mieleen Argentiina ja jalkapallo. :D Nämä olis siis ihan hyvin voineet olla vaikka futiksen mm-kisojen kisakynnet ;) Hienot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä vähän joo! :D Mä en niinkään seuraa jalkapalloa ;D Kiitoksia! :)

      Poista
  3. Kauniit :) ! Tosi söpöt noi niititkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Tykkään itekin noista niiteistä, ja kun niitä on vielä monia eri väriä jäljellä :)

      Poista
  4. Kivat kynnet :) mitä biisejä? :D täytin jo muuten arvontakupongin mutta kisakynnet pääsen lähettämään vasta ti, ajattelin kertoa ihan vaan ettet tulkitse huijausyritykseksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Johanna! :) semmosia ulkomaalaisia biisuja :D
      Juu, no problem! :)

      Poista
    2. https://www.youtube.com/watch?v=6RQp62pqLPU
      https://www.youtube.com/watch?v=eaTawbEn_d4

      Mä oon ihan rakastunut noihin! <3 Tiiän että useimmat ei tykkää tollasesta musiikista, muttta mä tykkään! :D

      Poista
  5. Todella kivat! Tiffany on yksi kauneimmista lakoista!

    VastaaPoista
  6. Upeat kynnet. :) Ihana lakka tuo Tiffany Case.

    VastaaPoista