maanantai 17. marraskuuta 2014

Ai se halloween meni jo? Sori!

Eihän mun edes ollut tarkoitus mitään halloween-kynsiä tehdä, mutta nähtävästi vahinkoja sattuu. :D Nyt nähdäänkin sitten zombin oksennusta ja verisiä kynsiä!

Mulle saapui hetki sitten pieni Dollish Polish lakkatilaus, joka sisälsi iiiihanan The Walking Dead lakan!!!! *hurraa!* Tottakai mun oli se saatava hetimiten kynsille, varsinkin kun TWDn viides tuotantokausi on meneillään. Sarjaa en ole seurannut alusta asti, vaan rupesin sitä katselemaan vasta tänä vuonna. Neljä kautta mä katsoin silmät ristissä melkein putkeen ja koukutuin sarjaan todella nopeasti. Viidettä kautta sitten odoteltiinkin ihan hulluna. Nyt vaan toivotaan ettei tuo lopu koskaan! :D




Look At The Flowers Lizzie on osa Dollish Polishin Ultimate Fandom-kokoelmaa, ja kaikki tuon kokoelman lakat liittyy jotenkin eri leffoihin ja sarjoihin. LATFL kuuluu ehdottomasti jokaisen true TWD-fanin kynsilakkakaappiin! :D


Look At The Flowers Lizzie on aika erikoinen glitterherkku! Se on likaisen vaaleanvihreä jelly, joka sisältää mustia, vaaleanpunaisia, keltaisia, valkoisia ja pinkkejä erikokoisia ja -muotoisia glittereitä. Tätä on kynsillä kolme kerrosta. Kärjet eivät joistain kohti peittyneet kunnolla, mutta mä en voinut lakata alle mitään saman sävyistä, sillä mulla ei ole.. Eikä tuo kärkien kuultaminen edes haittaa, tää lakka nimittäin on niin ihana! Glittereitä tuli sutiin ihan reippaasti ja lakka levittyi hyvin!


Nimettömään lakkasin ensin kaksi kerrosta Delush Polishin Bare To Be Bold lakkaa, joka jättää hennon hiekkapinnan. Päälle sudin kahdella eri punaisella verisiä kohtia kynteen; China Glaze Red Satin & Picture Polish Vampire.
Näistä tuli niiiiin kivat! Ja vaikka näistä nyt tuli vahingossa halloween-teemaiset kynnet, niin ei sen niin väliä. :D Kerranhan täällä elellään. :)

Kuka tunnustaa olevansa suuri The Walking Dead-fani? :p

6 kommenttia:

  1. Minä olen suuri fani ja fanitan myös tätä lakkaa. Se on mielettömän hieno! Ihana tuo nimetön ♡

    VastaaPoista
  2. Mää en voi kattoa sitä sarjaa ku mua ällöttää ne zombit niin hirveästi... :D Mutta lakkaus on great!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hääh?! :D Nyt vähän rohkeutta, ei se oikeasti oo niin pelottava ;)
      Kiitos Kata! :)

      Poista