lauantai 6. joulukuuta 2014

Hybrid Goes Gina Tricot

Tilasin aikoja sitten muutaman lakan, joita olen himoinnut jo pitkään. Yksi näistä oli OPIn Nordic - kokoelmaan kuuluva My Dogsled Is a Hybrid. Ihastuin lakan sävyyn nähdessäni sen muissa blogeissa, ja pullossakin se näytti herkulliselta. Harmi, ettei se näyttänyt minun kynsilläni juuri miltään - perus tylsä lakka, joka ei varmaan tule enää koskaan pääsemään kynsilleni. Kiertoon siis menee. Koostumuksessa sen sijaan ei ollut mitään moitittavaa - peitti jo yhdellä kerroksella ja levittyi kuin unelma. Kaikki sävyt ei vaan näköjään ole minua varten, vaikka niin olen jo tovin toivonut. :D



Koristeiksi halusin jotain yksinkertaista, sillä en yksinkertaisesti vaan jaksanut alkaa väkertämään suurempia. Muutama raita siellä täällä, tehty ohuella siveltimellä ja Ginan valkoisella. Muutamat pilkut oli myös saatava, joten ne pääsivät kynsien tyviin. Ihan onnistuneet pallerot, vaikka itse sanonkin! :D


Näistä kynsistä ei irtoa tämän enempää - tyttären synttäreiden vuoksi aikaa on ollut vain rajoitetusti, enkä ole pahemmin kerennyt lakkojen tai blogin pariin. Jos muuten joku haluaa tämän lakan multa ostaa 6e+postit, niin laita ihmeessä kommenttiboxiin viestiä. :)

Hyvää itsenäisyyspäivää! :)

14 kommenttia:

  1. On kyllä hyvin onnistuneet pallurat! Se kyllä harmittaa kun ostaa jonkun ja sitten se ei vaan toimi itsellä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      No niinpä! Nätti tuo lakka on, ei vaan mun kynsillä.. :D

      Poista
  2. Minä haluan ton lakan! Iiiihanuus, jota oon kuolannu jo pitkään... :D
    Upea lakkaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Kata!! :)
      Jos tuon haluat ostaa, niin heittäse mua sähköpostilla: rouskk@gmail.com :)

      Poista
  3. ompa kauniit ! :) mullakin on hybridi, muhun sen kyllä iskee ;)

    VastaaPoista
  4. Kauniit on lakkaukset ^.^
    Mie olen kans kuolannut tämän lakan perään, mutta en ole vielä saanut tätä ostettua.... Mini kokoelma kyllä löytyy, joten täytynee siitä kokeilla sopiiko tämä miun nakeille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, Nanne! :)

      Jos sävy sopii sulle, tämä lakka on vielä vapaana.. ;)

      Poista