tiistai 30. joulukuuta 2014

Uusi yritys

En mä sitten kauaa miettinytkään kynsieni uutta muotoa. Tasapäiset kynnet on todella kauniit, mutta kulmat katkeilevat jatkuvasti, eikä kynnet pääse siten kasvamaan. Paitsi, että mulla pitkät tasapäiset kynnet ei näytä niin näteiltä, katsokaa vaikka tämän postauksen kuvia.. Niinpä mä palasin takaisin manteleihin. Pitkät kynnet on ehdottomasti se mun juttu, joten jospa nämä kasvaisivat nopeasti. Eivät nimittäin näytä lyhyinä kovinkaan kummoisilta. 
Ja hei E-S, sun kommentti vaikutti päätökseeni suuresti! :)

Vauvakynsille piti ehdottomasti saada jotain hempeää, ja siihen teemaan sopi mainiosti Color Clubin In De-Nile. Kaksi kerrosta riitti peittävään tulokseen. Päälle lakkasin yhden kerroksen Dollish Polishin Better Not Waste lakkaa. 

Vaikka tässä muutoksessa on hieman totuttelemista, olen silti erittäin tyytyväinen tähän päätökseen. Kuulostaa siltä, kuin kirjoittaisin maailman lopusta, mutta on tää ainakin mulle aika iso juttu! :D


Mutta joo, näillä mennään! :)

Mitä mieltä muutoksesta? :)

14 kommenttia:

  1. Kiva väriyhdistelmä ja kyllähän tämäkin malli näyttää hyvältä :)

    VastaaPoista
  2. Hyvältä näyttää. Olet oikeassa, että tuo muoto sopii sinun kynsillesi tylppiä paremmin. :) Ps: ihana lakkaus

    VastaaPoista
  3. On se kyllä muuten jännä, miten ihmiset itse tykkäävät tietyn mallisista kynsistä ja toisaalta miten tietyn malliset kynnet sopii parhaiten jollekin ihmiselle. Luulisi, että samat nakithan tässä kaikilla on :). Itsekin olin vakaumuksellinen tasapäisten kynsien ystävä kunnes kokeilin stilettoja. En voi käsittää miten olen kuvitellut joskus, että tasapäiset kynnet näyttäisivät mulla parhailta. Onneksi mieltään saa muuttaa ja kynnet ovat uusiutuva luonnonvara! Sulle kyllä käy tosi hyvin mantelit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä muuta sano! Vaikka mä mielelläni pitäisin tasapäisiä kynsiä, niin en pysty koska ne katkeaa, eikä ne edes näytä kovin hyviltä itsellä. Mantelit taaas on niin ihanat! :)

      Sun stiletot on kyllä pelkkää upeutta, enkä edes voisi kuvitella sun kynsiä eri muotoisina! :D

      Poista
  4. Passaa sulle kyllä niin hyvin! Ja lakkaus on ihana. <3

    VastaaPoista
  5. Ihanat kynnet ja tuo malli sopii hyvin sun kynsille! :)

    VastaaPoista