perjantai 15. elokuuta 2014

BornPrettyStore: Candy Color Nailpolish #009

Sain taas viimekuussa valita BornPrettyStorelta muutaman kynsitarvikkeen testiin! Tällä kertaa toimituksessa meni kuukausi, viime kerralla alle kaksi viikkoa.

Ensimmäisenä kokeiltavaksi pääsi ihanan kirkas 15ml neonlakka. Mä olen ollut vähän skeptinen BPS kynsilakkoja kohtaan, sillä omistan muutaman tekstuurilakan heidän valikoimistaan, enkä mä oikein ole tykännyt niistä. Tätä seuraavaa kynsilakkaa en olisi siis itse varmasti ostanut, ellen olisi testiin saanut. :)

Korkissa oli kiinni pilkullinen rusetti joka oli aika heikosti kiinni, niinpä mä onnistuin sen heti hävittämään kun se tippui siitä pois.

Candy Color 009 on todella kirkas neon-oranssi jelly. Koostumus on hieman paksuhko, siirappimainen jopa? Muutamalla tipalla ohentajaa tuosta saa varmasti todella hyvän lakattavan. Lakan suti on jämäkkä ja paksu, jonka vuoksi lakkaaminen on helppoa. Tarvitsee alleen ehdottomasti valkoisen lakan, ellei ole valmis lakkaamaan viittä kerrosta! :D



Lakka on luonnossa paljon kirkkaampi mutta yllättäen mä en saanut sitä kuviin asti.. :/


Lähdin myös vähän tuunailemaan kynsiäni kuvailujen jälkeen. Pohjalle lakkasin kaksi kerrosta Ginan valkoista, jonka päällä on kerros pikakuivattajaa.
Päälle kiinnitin suorakulmaiset ranskistarrat, ja vielä niiden päälle lakkasin yhden kerroksen Candy Color 009. Nimettömään kiinnitin hopeisia pyöreitä niittejä kolmionmuotoisesti.




Pidin näistä lakkauksista ihan älyttömän paljon, ja lakan kirkkauden takia mun tekisi mieli tuijotella näitä koko ajan!

Candy Color lakkoja saa ostettua Born Pretty Storesta 3,46 dollarilla. 


Muistakaas vielä tuo alennuskoodi SKPX31, 10 käyttökerran jälkeen Born Pretty Store tarjoaa teille lukijoille arvonnan! :)



14 kommenttia:

  1. Huippua ku oot uskaltanut ottaa testiin noita lakkoja. :) Mulla on itellä joku hirvee sensuuri, että en voi tilata niitä kun ne on kiinalaisia ja ties mitä myrkkyjä niissä on :o ja sitte tulee jotain hirveitä allergisia reaktioita. Mutta ilmeisesti on ihan ok lakkoja kuitenkin :)

    Hienosti oot duunaillu kynnet <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tuli muuten mieleen, nyt kun puhuit allergioista, että mun äitille on kerran tullut allergiaa BPSn kynsilakasta. Lakkasin siltä kerran illalla kynnet BPSn hiekkalakalla, ja aamulla sille oli tullut naamaan ja käsiin punaisia näppylöitä.. Enpä ole sen jälkeen niihin kajonnut..
      Mulle taas ei ole koskaan tullut mistään kynsilakasta mitään allergisia reaktioita..

      Kiitos Heidi! <3 Oli näköjään jäänyt vähän keskeneräiseksi tämä postaus kun kuvatkin oli ihan pieniä..

      Poista
    2. Aijaa :o Hui! Mullekaan ei oo koskaan tullut mistään mitään ongelmia, mutta aikalailla tutuissa merkeissä oonkin pysynyt :)

      Poista
    3. Niinpä! :/

      Mä taas haluan aina kokeilla jotain uutta, vaaroista huolimatta! :D

      Poista
  2. Hienot kynnet ja kivan sävyinen oranssi lakka. :) Mä kans tykkään ihan älyttömästi kaikista kirkkaista väreistä. Ne on niin ihania. :)

    VastaaPoista
  3. Onpa kivan värinen lakka ja kauniit kynnet ^_^

    VastaaPoista