perjantai 29. elokuuta 2014

Muodon vuoksi

Nyt kävi kuulkaate niin, että minä kyllästyin muiden sekä itseni raapimiseen, joten viilasin kynteni takaisin taltoiksi neljän mantelikuukauden jälkeen. Ei se raapiminen itsessään vaikuttanut asiaan, vaan tuntui, että talttoja on ehkä helpompi koristella. Ihan täysin en ole tähän uuteen muotoon vielä tottunut, mutta enköhän minä ajan myötä.


Enpä muistanut että mun keskisormen kynsipeti on lyhyempi verrattuna muihin, ja näin ollen viilasin sen samaan pituuteen muiden kynsien kanssa vaikka se olisi pitänyt jättää pidemmäksi.. Näiden lakkausten jälkeen toki korjasin asian ja viilasin kaikki silmämääräisesti saman pituisiksi.


Keskisormeen lakkasin kerroksen China glazen mustaa, ja nimettömään kaksi kerrosta OPI - My Favorite Ornament lakkaa. Muissa kynsissä kaksi kerrosta kauan himoitsemaani Can't Find My Czechbookia, jonka päällä mustia ja kultaisia palleroita dottingtoolilla tehtynä. 


Omistaako kukaan muu ns. vammakynttä, joka on aivan erilainen toisten kynsien kanssa? :D 

26 kommenttia:

  1. Mulla on oikeassa kädessä keskarissa vammakynsi. Se on kai penskana jäänyt oven väliin ja kasvaa nyt vinoon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Auts! :/
      Mulle ei ole onneksi koskaan käynyt tollasia onnettomuuksia! :D

      Poista
  2. Hep! Mulla on muissa kynsissä suhteellisen lyhyt kynsipeti(mikä on tosi ärsyttävää), mutta nimettömässä sitten on paljon pidempi. Siihen täytyy aina viilata muita lyhyempi kynsi, että näyttää järkevälle. :D

    VastaaPoista
  3. Ihanalta näyttää sun kynnet! Myönnän, että olen ennen ollut mantelimuodon puolestapuhuja, mutta kun kokeilin talttoja viimein itse, niin totesin että nämähän pysyy paremmin kunnossa näin. Ihme juttu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiina! :)
      Jospa minunkin kynteni pysyisivät kasassa. Nyt ei onneksi tarvitse olla viila kädessä jatkuvasti, toisin kuin mantelien kanssa. :)

      Poista
  4. Tää kynsimuoto sopii sulle myös hyvin :)
    Täältä löytyy vammakynsinen! Ensinnäki mua ärsyttää kun oikean käden kynnet on selvästi leveämpiä kuin vasemman. Toinen on etusormien smilerajat. Oikeassa kädessä ongelmallisempi, melkein v-mallinen ja se terävä kohta ei ole edes keskellä. Pirullinen ranuja tehdessä :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Mullakin on keskarin kynnet liian leveitä muihin kynsiin verrattuna, todella ärsyttävää...

      Poista
  5. No kun musta tuntuu et mulla jokanen kynsi on erilainen, mikä tekee viilaamisesta tosi hankalaa:D

    Uusi muoto näyttää sulla kivalle, tykkään näistä enemmän kuin edellisistä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! :D Ainakin kuvissa sun kynnet näyttää juuri täydellisiltä! :)

      Mukava kuulla, kiitos Anni! :)

      Poista
  6. Mulla on yksi vammakynsi ja se on keskisormen ihanan iso kynsi, jota on niin vaikea saada muiden kanssa saman näköiseksi. Arght miten ärsyttävää! :D Mä tykkään tästä uudesta muodosta todella paljon ja koristelukin on ihana. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos fani! :)

      Voihan vammakynnet! :D Onneksi melkein kaikki virheet saa peitettyä kynsilakalla ja koristeluilla! :)

      Poista
  7. Nätit. Pallokynnet mahtavat.
    Mun toisen peukalon kynsi kasvaa ihan eri muotoon ku toisen peukalon... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :)

      Onneksi se on peukku, ne ei yleensä pääse loistamaan kuviin asti! :p

      Poista
  8. Täällä kans nousee käsi pystyyn "vammaisten" kynsien omaavalta :D Miun keskisormien kynnet on paljon leveämmät kuin muiden sormien kynnet, joudun siis viilaamaan keskareita myös sivuilta.
    Nää siun kynnet on aivan ihanat! Värit sopii niin hyvin yhteen ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei. :/ munkin varmaan pitäisi viilata keskareita sivuilta kun nekin tuppaa olemaan liian leveät..

      Kiitos kovasti Nanne! :)

      Poista
  9. Mä kun oon tässä miettiny, että pitäskö vaihtaa manteliin! :D Jostain syystä oon vaan alkanu kaipaamaan vaihtelua talttojen sijaan.

    Ja kivat kynnet myös! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikä ettei! Vaihtelu tekee hyvää itsekullekin. :)
      Kiitoksia! :)

      Poista
  10. love it!! paljon paremmat ku mantelit! =)

    VastaaPoista
  11. Mulla on nimettömissä lyhyemmät kynsipedit, muihin kynsiin nähden. Peukaloissakin on keskenään verrattuna toisessa lyhyempi. Lisäks keskisormen kynsi on jotenkin vino tai sormi entiiä. Et ei ole helppoa viilaaminen mullakaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, apua! :D ei taida olla kellään ihan täydelliset kynnet! :D

      Poista
  12. Oi miten ihanat. <3 Upean väriset, täydelliset kynnet!

    VastaaPoista