tiistai 5. elokuuta 2014

Negative Space Heart

Nämä kynnet mun piti julkaista jo viikonloppuna, mutta koska olin mökillä, en pahemmin jaksanut istua koneella.
Tänään on siis vuorossa vähän erilainen koristelutyyli, sellainen jota en ole koskaan ennen kokeillut. Nimittäin Negative Space/Negative, mikä lie. :D Tässä siis jätetään kynnestä joku kohta/kohtia paljaaksi kynsilakasta. Mä valitsin vähän tyhmästi tuon värilakan, sillä tuo paljas kohta ei oikein erotu.
Essien Sand Tropez on ihastuttanut minua joka kerta, eikä tälläkään kerralla tuottanut pettymystä. Ihana koostumus ja niin järjettömän kaunis! Sand Tropez peitti kynnet kahdella kerroksella.
Nimettömiin rajasin ensin ohuella siveltimellä sydämen, jonka jälkeen täytin sydämen ympäryksen Sand Tropezilla. Lopuksi ympäröin sydämen mustilla strasseilla, ja innostuinhan mä hieman liimailemaan niitä muihinkin kynsiin.. :D



Semmosta! Kirkkailla lakoilla näistä kynsistä olisi varmasti tullut näyttävämmät, mutta nyt nämä on kivan neutraalit, vai? :)

3 kommenttia: