sunnuntai 24. elokuuta 2014

leimadecaleja täällä taas.

Vanhojen lakkausten purkua jälleen.. 

Näihin lakkauksiin käytin muutamaa uutta lakkaa; nimettömässä ja keskisormessa on kaksi kerrosta Gloss 'n Sparkle - Strawberry Jive lakkaa ja päällä valkoiset leimat jostain Pueenin laatasta. Strawberry Jive on ihana vaaleanpunainen lakka täynnä keltaisia/kultaisia ja punaisia erikokoisia glittereitä. Suloinen lakka, mutta en tiedä tuleeko tuota uudestaan käytettyä. Se jää siis nähtäväksi.


Muihin kynsiin lakkasin kaksi kerrosta Ginan valkoista, joiden päälle kiinnitin leimadecalit. Valitettavasti mä en muista tuon Pueenin laatan numeroa, enkä ole tällä hetkellä kotona niitä tarkastelemassa. Anyways, leimojen värittämiseen käytin kahta OPIn lakkaa;  I Just Can't Cope-acabana & Kiss Me I'm Brazilian.



GinaTricot White| Gloss 'n Sparkle - Strawberry Jive| OPI - I Just Can't Cope-acabana & Kiss Me I'm Brazilian| Konad leimauslakat, Valkoinen ja musta. 

Ihan hauskat näistä tuli, muttei kynnet mielestäni sopineet lainkaan yhteen. Ehkä mä tänään saisin tehtyä jotkut ihan mahtavat lakkaukset! :D 

Olen myös ihan tosissani alkanut miettimään,  jos viilaisin kynteni takaisin taltoiksi. Olen tahattomasti raapinut ihmisiä terävillä kynsilläni ja useasti myös itseäni. :D Kynsien pituus on ainoa asia joka minua huolettaa.. Pitää nyt sitäkin vielä suunnitella!

Ihana yllätys odotti minua torstaina kotona, kun avasin pienen kirjekuoren. Fani oli lähettänyt mulle Bulgarian tuliaisia, ihana paketti!  Fanille paljon kiitoksia! <3


12 kommenttia:

  1. Kivat kynnet ja kiva paketti sullekki tuli fanilta =)

    VastaaPoista
  2. Ihanat kynnet! Vitsi noi leimadecalit näyttää niin kivoilta, mutta silti oon jotenki karttanut niiden kokeilemista. Ehkä olisi jo aika, kun niitä vilisee kaikilla. :3 Ihanaa, että paketti on saapunut perille ja oli mieluinen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! <3 Paketti oli kyllä todella mieluinen!! :)
      Kokeile ihmeessä, eihän kokeilemisessa mitään menetä! :)

      Poista
  3. Voi jehna kuinka ihanat on noi leimadecalsit! ^_^
    Sitten kun pääset kotiin niin siun on pakko katsoa mistä laatasta noi on! ;)

    VastaaPoista