perjantai 19. syyskuuta 2014

Kiekuroita

Oi voi! Loppuukohan nämä kokeilemattomat lakat ja kynsitarvikkeet koskaan, kun joka tuutista tulee koko ajan lisää? :D Noh, en valita, on nämä uutukaiset sen verran ihania. :)

China Glazen The Giver -kokoelmassa oli ainoastaan yksi lakka, joka oli aivan pakko saada. Olen etsiskellyt täydellistä punaista cremeä, mutta sattumoisin en ole sellaisiin törmännyt, ennenkuin nyt. Ennen ostopäätöksen tekemistä, tutkailin netissä swatcheja ja arvosteluja, ja kun kävi ilmi että Seeing Red on kahdella kerroksella peittävä creme, ei minun tarvinnut kauaa päätöstäni miettiä. Hyvin äkkiä mä sen sitten tilasinkin!

Miten on muuten mahdollista, että lähes kaikki punaiset lakat joihin oon törmännyt,  on crellyjä? :D

Seeing Red pääsi melkein välittömästi kynsille. Kiinnitin ensin kynsien tyveen Miami Handjobsin kiekuravinyylit, ja lakkasin päälle kerroksen Seeing Red lakkaa. Voitteko uskoa, että se yksi kerros riitti peittämään kynnet vallan mainiosti? En minäkään olisi uskonut, mutta niin siinä vain kävi! 


Nimettömiin lakkasin kaksi kerrosta luottoglitteriäni (<3), Essien Hors d'oeuvresia. Mä en oikeasti IKINÄ muista laittaa alle sitä hemmetin peel off lakkaa, ja voitte varmasti kuvitella miten hermoja raastavaa on noita glittereitä hinkata kynsiltä pois? :@ Kiekuratkin hieman epäonnistuivat, sillä en aluksi tajunnut niiden oikeanlaista poistotekniikkaa.. :D


Leikin myös uudella kamerallani hieman, ja räpsin muutaman macrokuvan! :D Mä en vaan osaa muuttaa tuon kameran asetuksia suuntaan taikka toiseen, ja näin ollen suurin osa kuvista on ihan keltaisia.. Ehkä mä vielä lähipäivinä opin. :)

Toisen käden kynsiin mä en jaksanut vinyylejä lätkiä, joten lakkasin vain kaksi kerrosta tuota punaista ihanuutta kynsille. Ihan kivat ne oli noinkin. :)


Hyvää viikonloppua! <3

8 kommenttia: