keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Syyslakkoja

Tilasin kuukausi sitten koko Essien syyskokoelman ja melkein kuukausihan siinä meni että ne lakat mulle saapuivat. Dress To Kilt - kokoelmassa ei ollut yhtäkään sävyä, joka ei olisi minua houkutellut. Postin saapumisilmoituksen tippuessa postiluukusta ryntäsin päätä pahkaa postiin hakemaan lakkojani. Niitähän oli välittömästi saatava kynsille, mutta valinta oli erittäin vaikea! :D Pitkän tovin jälkeen valitsin kynsille kaksi cremeä: Take It Outside, joka on hieman harmahtava beigen sävy, sekä Style Cartel, tummansinisen ihanuuden. Kummatkin lakat peittivät yhdellä kerroksella, mutta pistin kuitenkin kaksi kerrosta.

Take It Outside oli oikeasti todella jännä! Lakan ollessa märkä, se oli ihan vaalean beigen sävyinen, mutta kuivuttuaan se vaihtoi väriä hieman harmahtavaan. Mä en ole koskaan huomannut tuota missään omistamassani lakassa, joten olin tietenkin hieman hämmentynyt! :D Mä olen myöskin todella onnellinen siitä, että nämä on niin hyviä laadultaan, toivottavasti ne loput neljä on samaa kastia. :) Ja pakko vielä sanoa, että tuo ohut suti on niiiin paljon parempi kuin paksu.

Peukaloon, etusormeen ja keskisormeen lakkasin kaksi kerrosta Take It Outsidea. Nimetön, pikkurilli sekä puolet keskisormesta on lakattu Style Cartelilla. Älkää kysykö mikä tuo keskisormen kuvio on, minä en osaa sanoa.. :'D Muutenkin nuo pilkut ja kuviot levisivät kuin ankan kakka.


Joko teiltä löytyy tämän syyskokoelman lakkoja? :)

8 kommenttia:

  1. murrr roosa, toi take it outside on ihana lakka! sä sait mut vaa haluamaan sitä lisää >:( kauniit on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muahah! :D Sun pitää se sitten hankkia, onhan se nyt kaikinpuolin täydellinen lakka! :)

      Poista
  2. Tosi kivat kynnet ! :) vasta itseasiassa kyseistä kokoelmaa ihastelin, mutta en ainakaan vielä ole raaskinut yhtään kotiuttaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kukka! :)
      Nämä kaikki lakat on vaikuttanut niin hyvälaatuisilta, kannattaa ainakin harkita muutamaa! :p

      Poista
  3. Ihanat! Lakat sopii tosi hyvin yhtee ja muuuteski ihanat:)

    VastaaPoista