lauantai 27. syyskuuta 2014

Tarrakynnet

Minä en ole koskaan koko kynnen kynsitarroista pitänyt tai edes kokeillut, mutta nyt ihan silkasta mielenkiinnosta päätin sellaisia kokeilla. Näissä mun testiin saaneissa kynsitarroissa oli mielestäni todella siistit kuviot ja värit. Ehkä hieman talviset, mutta haittanekko tuo, kohtahan se talvi täällä jo on.


Valitsin kynsille sopivan kokoiset tarrat ja kiinnitin ne pelkän aluslakan päälle. Melkein kaikki tarrat oli mun kynsille liian leveitä, joten jouduin työntämään ne kynsinauhojen alle, sillä mä en millään saanut niitä kulmista katkeamaan. Luonnollisesti ne oli myös liian pitkiä, eli mun olisi pitänyt viilata kynsien kärkiä, ja siten irroittaa tarrojen päät. No enhän mä tietenkään niin tehnyt, vaan rapsuttelin ne irti.. Siinä vaiheessa mulla meni hermot, sillä niitä tarranpaloja oli ihan joka paikassa. 


Pikkurillin tarra jäi tyhmän näköisesti repsottamaan, vaikka yritin sitä pikakuivattajalla (?) korjaillakkin. :D Nimettömään lakkasin kaksi kerrosta OPIn My Favorite Ornamentia, ja kuten voitte kuvista huomata, pilkuttelin sitä myös kynsitarrojen päälle. Loppujen lopuksi näistä kynsistä tuli aika mieleiset, vaikka tuskin tulen enää koskaan koko kynnen tarroihin koskemaan.. :D


Käyttämiäni kynsitarroja saa ostettua Born Pretty Storesta 4,99 dollarin hintaan. Käyttämällä koodia SKPX31 , saat 10% alennuksen tilauksesi loppusummasta.

Oletteko te koskaan kokeilleet koko kynnen tarroja, ja mikä on teidän mielipiteenne niistä? :)

18 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet ja olen muutaman kerran kokeillu eikä ne oikein onnistunu.Sun näyttää hyvältä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3
      Niinpä, mä oo lukenut paljon muiden tarrakokemuksista, eivätkä ne kovin hyviltä oo vaikuttaneet. :D

      Poista
  2. Ihanat! Munkin kynsille koko kynnen tarrat on yleensä liian leveitä enkä kyllä niitä käytäkkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Niitä pitäis vissiin osata muotoilla omaan kynteen sopiviksi! :D

      Poista
  3. Nätit!
    Kerran on kokeillu, ja ei kyllä luonnistunu. Ei kyllä oikein mitkään tarrat miellytä, nättejä ois mutta karmeita käyttää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :)
      Nättejähän ne useimmat tarrat on, mutta niiiin pirullisia.. :D

      Poista
  4. Olen kerran kokeillut ja ei kyllä tarvi toista kertaa kokeilla! Hermot meni ihan täysin! :D
    Mutta kaunis on lopputulos kynsillä vaikka oli taisteluja ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon vähän samaa mieltä, nyt kun ensimmäisen kerran kokeilin! :D Kiitos paljon Nanne! :)

      Poista
  5. instassa kuolasinkin näitä jo, aivan ihanat <3 oot niin paras !

    VastaaPoista
  6. Ihanat! :)

    Mä oon kokeillu pariin kertaan just tarrakiinnityksellä olevia ja kumpikaan ei oo ollu ihan järin onnistunu. Syytän tästä osittain mun kaarevia kynsiä, niille on tosi vaikea saada aseteltua nätisti sellaset.

    VastaaPoista
  7. Mä en muistaakseni ole ikinä ennen kokeillut :D Saas nähdä meinaanko ikinä kokeillakaan. Nää sun on kyllä kivat. :)

    VastaaPoista