tiistai 10. kesäkuuta 2014

Kesäkuun Livbox

Tiedän, tiedän.. Näitä livbox postauksia näkyy joka toisessa kosmetiikka painotteisessa blogissa, mutta en voinut olla kirjoittamatta omasta ensimmäisestä kokemuksestani. Boxin sisältö on todella kesäinen. Tosissaan, tämä kesäkuun boxi on mun ensimmäinen livboxilta. Pidin tästä kovasti ja odotan jo innolla mitä sieltä ensikuun boxissa saapuu :)




Rimmel Apocalips-huulilakka
Tämän huulikiillon kokeilua odotan innolla. Tässä on yhdistettynä huulipuna sekä huulikiilto. Mä en ole oikein koskaan käyttänyt huulikiiltoa, mutta koska tässä on yhdistettynä molemmat, olen valmis kokeilemaan.


BIC Soleil Bella
Tämä tuli enemmän kuin tarpeeseen! Sheiverit menee todella nopeasti huonoksi, eikä näitä voi koskaan olla liikaa. Toki olisin odottanut että mukana olisi ollut vaihtoteriä, ne on kuitenkin sen verran tyyriitä. :D 


Hansaplast Anti Callus 2in1 peeling
Jalkoja kuoriva ja hoitava voide. Mä oon todella huono hoitamaan jalkojani mutta tämä tulee ehdottomasti käyttöön! Kukapa nyt ei haluaisi kauniita, hoidettujen näköisiä jalkoja? Ensimmäisessä vaiheessa voide siis kuorii jalkoja (hyvä kovettumille) ja toisessa vaiheessa hoitaa ja pehmentää niitä.


Nivea In-shower body milk
Tämä on siis rasva, jota levitetään suihkussa kostealle iholle. Jättää pehmeät ja kosteutetut kasvot suihkusta tullessa. Mä oon kokeillu tätä jo aiemmin kun näitä jaettiin Itiksessä. Tykkään tästä tosi paljon koska mulla on niin kuiva naama että välillä tuntuu, että naama repeää.. Tätähän voi laittaa koko vartaloon mutta itse käytän vain kasvoihin.


Neutrogena Kuorintavoide
Mä en omista kasvojenkuorintavoiteita joten tämäkin tulee tarpeeseen. Jos joku ihmettelee että miksen omista, niin ihan vain sen takia kun sitä voi tehdä itse kotona. Tarvitsee vain öljyä ja sokeria jotka sekoitetaan keskenään ja hierotaan kasvoihin. Edullinen ja hyvä vaihtoehto.
Tämän kuorintavoiteen luvataan vähentää ihon kiiltoa sekä supistamaan ihohuokosia. Innolla kokeilen tätäkin.


Ecotools pesukukka
Pläääh! :D Mä en ole koskaan ymmärtänyt mitä hyötyä näistä pesukukista on joten olen jättänyt ostamatta. Tämä pesukukka on kuitenkin tehty kierrätetyistä raaka-aineista. Niin tai näin, kyllähän tätäkin kokeilee. :)


Viaplay 2kk ilmainen kokeilu.
Ihan mukava yllätys tämä. Viaplayta en olekaan ennen kokeillut. En tykkää netflixistä enkä muistakaan maksullisista elokuvapalveluista koska niihin tulee kaikki leffat aika myöhässä. :D Mutta uusi kokemus tämäkin, saapahan lapsi tuijotella lasten elokuvia. :)


Tämmöinen boxi. Kuten sanoin, pidin tästä paljon ja tuotteet tulee mulle ainakin käyttöön. 
Tuleeko teille Livbox ja mitä mieltä olette tämän kuun boxista? :)

2 kommenttia:

  1. Ei ollu ihan mun mieleen tämä paketti, mutta onhan se ymmärrettävää että kaikki ei voi tykätä kaikista! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! :D tää oli toki vasta mun ensimmäinen livbox niin olin ihan innoissani tästä :D Saas nähdä mitä ensikuussa tulee, joski sitten olisi parempi ylläri! ;)

      Poista