maanantai 2. kesäkuuta 2014

Näperrystä

Hei ihanaiset! <3
Innostuin taas näpertämään kynsille pieniä yksityiskohtia. Vaikka pääsinkin näiden lakkausten takia nukkumaan vasta yhdeltä yöllä, se ei haitannut koska mun mielestä onnistuin näissä todella hyvin. Kyllä ne parit terapiakynnet vaan teki tehtävänsä! Lakkapulloihin oli helppo tarttua kun tiesi mitä värejä käyttäisi, vaikka lakkaussuunnitelmaa mulla ei ollutkaan. 

Nimettömiin lakkasin pohjalle kaksi kerrosta OPIn This Gown needs a crown lakkaa. Jollei kenellekkään ole vielä tullut selväksi, minä rakastan tuota lakkaa! Mulla on monen monta hopeaa lakkapulloa laatikoissa, mutta jostain syystä pitäydyn aina tuossa OPIn parhaudessa. Onhan se nyt ihan mielettömän kaunis ja helppo ja nopea kuivumaan! <3 Päälle kiinnitin muutamat chevron-kuvioiset kynsivinyylit ja lakkasin yhden kerroksen Ginan Candy Mint lakkaa.
Muihin kynsiin lakkasin pohjalle kerroksen Chinan White on white lakkaa, koska tiesin että Candy Mint itsessään peittää vasta kolmella kerroksella. Päälle lakkasin pari kerrosta edellä mainittua lakkaa.
Apinoin muiden kynsien koristelut Instagramista. Valitettavasti en löytänyt näiden alkuperäistä tekijää mistään vaikka kovin yritin etsiä. En ottanut edes screenshottia, koska tarkoitus ei ollut tehdä tällaisia kynsiä.
Anyways, kiinnitin kynsiin hopeaa koristeluteippiä, joiden keskelle kiinnitin pikakuivattajan avulla turkoosit strassikivet. Kivien ympärille laitoin hopeita mikrohelmiä.
Minä. Tykkään. Todella. Paljon. ! :D




Mitäs te pidätte? :)
Osallistuin muuten Miraclen lakkauskilpailuun muutamilla lakkauksilla, omaa suosikkianne pääsette äänestämään tästä!

Ainiin! Nyt on täälläkin sivupalkissa somepallot! mm. instagram, pinterest ja muut. :) Iso kiitos kuuluu Fanille, joka mulle lisäsi nuo kun en ite osannut! :)

15 kommenttia:

  1. Nätit kynnet, mä tykkään myös!:)

    VastaaPoista
  2. Vau, tosi hienot! :) Kauniit kynnet.

    VastaaPoista
  3. Ihastelin näitä jo instassa <3 Nää on ihan älyttömän kauniit! Siis ahhhhhhh <3

    VastaaPoista
  4. Nää on vähän tälläiset tiffany tyyliset! :)) tosi kivasti näperretty!!

    VastaaPoista
  5. Todella kauniit kynnet!

    VastaaPoista