tiistai 1. huhtikuuta 2014

Day 24: Inspired by a book

Uuuujee! :D Kaikista parhain haastepäivä tähän mennessä! . Onneksi Vampyyripäiväkirjat -sarja perustuu samannimiseen kirjasarjaan koska muuten mä en olisi näitä kynsiä voinut tähän haasteeseen tehdä. Mä en ole koskaan lukenutkaan niitä kirjoja, mielummin katselen sarjoja. Sanotaanko vielä, että Vampyyripäiväkirjat on ihan maailman paras sarja ja oon ihan koukussa siihen! Mutta yksi erityinen näyttelijä tekee koko sarjasta katsomisen arvoisen, nimittäin keskisormessa koreileva Ian Somerhalder <3 *lääh* Nuo siirtokuvat olen ostanut ebaysta.
Halusin kaikkien kynsien olevan erilaiset mutta silti liittyvän toisiinsa, eli nämä taitaa olla Mix and match kynnet? 


Peukalon kynsiin lakkasin yhden kerroksen Chinan Liquid Leatheria ja taiteilin(:D) ohutpäisellä dottingtoolilla kirjan nimen. 
Etusormissa kolme kerrosta OPI - Big Apple Red -lakkaa ja päällä ruusuleima laatasta BM-323. Mulla ei ole mustaa leimauslakkaa vieläkään ja tällähetkellä sen sijaan käytän Liquid Leatheria. Sen takia kuviostakin tuli todella haalea, mutta mun mielestä se toimii paremmin vähän hailakkana. :)
Keskisormissa kaksi kerrosta Chinan White on White -lakkaa jonka päälle kiinnitin Ian Somerhalder -water decalit. Nuo ei meinannut millään tarttua kynteen kiinni, vasta n. 5 minuutin jälkeen ne kiinnittyi. Kuvan ympärille tein kehykset mustista ja punaisista mikrohelmistä. Vaikka ei varmaan näytä isotöiseltä niin niiden kiinnittämisessä meni todella kauan aikaa.
Nimettömissä myös kaksi kerrosta White on white -lakkaa ja päällä leimat laatasta BM-323. Tein leimat kaksi kertaa, eli kun olin leimannut ensimmäisen kerran niin leimasin vielä päälle saman kuvion, että näyttäisi nuo piikkilangat vähän paksummilta.
Pikkurilleissä yksi kerros Liquid Leatheria ja päällä leima laatasta BM-305.



Nämä lakkaukset on tehty pelkällä rakkaudella koska Ian. <3 Aikaahan näihin sain laitettua muutaman tunnin koska en ollut suunnitellut näitä valmiiksi. Tein yksi kynsi kerrallaan ja aina edellisen kynnen ollessa valmis, suunnittelin seuraavaa. 


Liquid Leather | White on White | Big Apple Red | Konad leimauslakat | Mikrohelmet | Water decalit

Mikä teidän lempisarjanne on ja voisitteko tehdä niistä kynnet? :)

6 kommenttia:

  1. Vähäkö oot tehny hienot kynnet ja kylläpä kelpais itsellekin nuo siirtokuvat! :) Ooo, ihana Ian! <33 Mun mielestä kans paras sarja tuo Vampyyri päiväkirjat, että täällä kans yksi koukkuun jäänyt. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Mari <3! Niitä vaan sitte tilailemaan! ;)
    Ian on kyllä niin <3. :D

    VastaaPoista
  3. Ootpa nähnyt paljon vaivaa! Hienot! =)

    VastaaPoista
  4. Oi, nää on kyllä tosi upeet! :)

    Mä katon kans Vampyyripäiväkirjoja, oon ollu pitkään jo fani, mutta viime aikasiin juonenkäännöksiin oon ollu vähän pettyny. :( Jotenkin ei enää innosta sarja niin paljon, kun siinä on ollu kaikkea, mikä ei oo niin mielekästä.

    VastaaPoista
  5. Kiitos paljon Tiina! <3

    Se on kyllä ymmärrettävää. Itelläkin tulee välillä semmonen njäääh fiilis. :D

    VastaaPoista