lauantai 19. huhtikuuta 2014

Ihania uutuuksia!

Nyt kun on taas kaikkea uutta tilattu ja saatu, niin oli aika tehdä pienimuotoinen postaus niistä. Maailmalta on vielä tulossa muutama paketti, mutta esittelen ne sitten erikseen. Jouduin myös raivaamaan tilaa lakkalaatikkoihini kun jostain syystä kaikki lakat ei enää mahdu kahteen laatikkoon.. Hups.

Ensimmäisenä siskolta saadut China Glazen lakat. Näihin en ole vielä kovinkaan paljon perehtynyt, sen tiedän että kaksi ensimmäistä on jellyjä. Mä en tykkää jellyistä, en yhtään. Saa nyt nähdä mitä näillä keksii tehdä.
Shell-O, Keepin' it teal, Free love


NailsAven tilaus! Näistä lakoista ei ole mitään huonoa sanottavaa. Tosin en ole tuota Orlyn won't chip -lakkaa vielä kokeillut. Nail envyä oon käyttänyt jo yli viikon ja se on nyt jo muuttanut mun kynsiä. Nämä on paljon vahvemmat, eikä liuskottumia enää ole. Rakkautta <3 Tiffany Case ja Hors d'oeuvres ovatkin jo päässeet kynsille.

Essie - Hors d'oeuvres, OPI - Nail envy, OPI - Tiffany case, OPI - Stay the night, Orly - Won't chip päällyslakka

Olin myös Milban blogin 500. kommentoija, jonka vuoksi hän halusi lähettää mulle pienen yllärin. Ihania tarroja ja siirtokuvia. Kiitos Milba! <3


Born Pretty Storesta tilasin kaikkea ihanaa ja tarpeellista :) Siveltimiä, siirtokuvia, niittejä, leimauslaattoja ja bufferin. Tilasin myöskin meikkisieniä, kun en ikinä kaupasta muista ostaa. Hintaa näille tuli n. 10e.


Ostin facebookin kynsikirpparilta Kleancolorin lakan. Kävin myös itiksen Kickissä hakemassa itselleni Isadoran Peel off - aluslakan.
Kleancolor - Born to the purple, Isadora - Peel off aluslakka

Sitten nämä ihanuuden, Pueenin leimauslaatat! Oih mitä ihania kuvioita, joista muutama on jo kynsille asti päässyt.

En tiennyt että leimauslaattojen mukana tulee oma kotelo, joten tilasin sitten tuon valkoisen myös. Pitää siis keksiä sille joku tarkoitus, vaikka siinä on nyt väliaikaisesti kaikki Bundle Monsterin laatat. 


Ebay tilaukset. Ihanatkauniit holot! Aion tilata jossain vaiheessa kaikki nuo Color Clubin holot koska ne on vaan niin super kauniita!
Eternal beauty, Over the moon

Kaikenkaikkiaan pidän kaikista uusista lakoista ja tarvikkeistani mutta ihan ylitsekaikkien on nuo holot. Ooh! <3 Löytyykö teiltä Color clubin holoja? :)

10 kommenttia:

  1. Kivoja juttuja oot ostanut ja nuo holot on kyllä ihania :) Tuntuu, että kaikilla on jo nuo Pueenin laatat paitsi mulla. :o Pitäisi varmaan hommata ne jo itellekin.

    VastaaPoista
  2. Itekkin tykkään! :)
    Mulla oli vähän samat fiilikset ennenkuin nuo laatat tilasin.. :D

    VastaaPoista
  3. OOh! Voi kuinka paljon kaikkea! Varsinki nuo kaikki lakat on mun mieleen ja pueenit ja <3

    VastaaPoista
  4. Oih ihania lakkoja. :) Mitä maksutapaa käytit Nailsavella....paypalia vai korttia? Miettiny tuolta tilaamista mutta mulla ei oo paypalia joten korttimaksu ois ainut vaihtoehto. Uskaltaiskohan?? Ja jäikö sulla tilaussumma alle sen 22€? Sori näin monta kysymystä...kiitti jos vastaat. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maksain aina Paypalilla, joskus oon kyllä maksanut kortilla. Kyllä minä ainakin uskaltaisin tilata :) Toki paypal turvaa sun rahojasi.
      Mun tilaukset ylitti tuon 22e mutta pakettiin oli laitettu, että siellä on 5 dollarin edestä meikkejä. Ja tosiaan nuo lakat saapui mulle n. 2 viikossa. Suosittelen kyllä ehdottomasti tilaamaan!
      Toivottavasti oli apua! :)

      Poista
    2. Okei..taidanpa tästä klikata itseni ostoksille. :) Kiitos vastauksestasi.

      Poista
  5. Kivoja ostoksia ! Ää nuo Pueenin laatat huutaa nimeäni :D

    VastaaPoista