keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Stressiä ja acabanaa

Aaa.. Kamala stressi päällä eikä kirjoittaminenkaan oikein luonnistu. Toisaalta mä olen todella iloinen ja ehkä vähän hämmentynytkin. Mut on kutsuttu nyt kahteen kouluun valintakokeeseen ja toiseen valintakokeeseen oon tehnyt ihan hulluna tehtäviä valmiiksi, koska siihen kouluun mun on pakko päästä. Mä oikeasti toivon että musta tulisi jonain päivänä kosmetologi. Tällä hetkellä tekisi mieli hakata päätä seinään ja huutaa itselleni, koska jos mä en olisi jättänyt opintoja kesken peruskoulun jälkeen, niin mä olisin jo valmistunut. Hyvä minä......

Jos sitten vaikka tämänpäiväisiin kynsiin. Törmäsin Pinterestissä aivan ihaniin kynsiin jotka aivan välttämättä halusin apinoida. Hiukan erilaiset lakkaukset halusin kuitenkin tehdä, koska edelleen, kynnet ilman koristeluita ei ainakaan minulla näytä yhtään miltään (ellei sitten ole joku hypersuperkaunis lakka).
Keskisormeen ja nimettömään lakkasin alle kaksi kerrosta Essie - Hors d'oeuvres -lakkaa (Kylläpä on muuten lakalle hankala nimi lykätty. :D). Todella ihana lakka, josta tuli myöskin yksi mun suosikki glitterlakka, tai oikeastaan ainoa sellainen. Hors d'oeuvres, oikeasti ihan silkkaa kauneutta koko pullollinen. Lakka pitää sisällään kultaista mikroglitteriä ja erikokoisia hopeisia hex-glittereitä. Itselle siitä tulee mieleen kalansuomut. ü
Koristeluteipin avulla tein kynsiin kolmiot käyttäen OPI - I just can't cope-acabana -lakkaa. Ja kuten näette, tein vapaalla kädellä valkoiset viivat. Muihin kynsiin lakkasin kaksi kerrosta edellä mainittua lakkaa ja kynnen tyviin töpöttelin keittiösienellä Hors d'oeuvresia.




Mä en olekkaan enää niin ihastunut tuohon IJCC:n. Mitä enemmän mä tuota lakkaa käytän, sitä huonommaksi se vaan muuttuu. Väri on ainoa syy miksi mä en tuota pulloa myy eteenpäin. Ehkä minunkin on aika ostaa sitä kynsilakan ohentajaa, ehkä saisin pelastettua sillä enemmän kuin yhden lakkapullon.





Tulihan sitä tekstiä! :D Voisin pian julkaista ostopostauksen, kun kaikkea uutta on taas käsiini eksynyt. Vai kiinnostaako ketään sellaiset? :)

2 kommenttia: