lauantai 5. huhtikuuta 2014

Merensinistä

Teinpäs sitten pitkästä aikaa ranskiksen!Siitä on varmaan pari kuukautta kun oon viimeksi ranskalaisen manikyyrin tehnyt (jos nyt oikein muistan). Mä en jotenkin ollenkaan tykkää ranskiksista lyhyissä kynsissä, tai en ainakaan omissa, joten nyt kun mun kynnet on alkanu taas kasvamaan niin tämä oli kelpo lakkaus näille.

Aloitin ideoiden miettimisen taas illalla ja väsytti niin kauheasti, ettei lakkailuun jäänyt paljon aikaa. Tämmöiseen pikaiseen sitten päädyin ja ainakin itse pidin näistä kovasti.


Pohjalla kaksi kerrosta China Glaze - Inner Beauty -lakkaa. Ensimmäinen omistamani ranskislakka. Voin nyt jo sanoa että toista en tarvi enkä edes haluaisi löytää. :D Tuo on minun mielestä aikas täydellinen <3
Kynnet kärjet tein siveltimen avulla käyttäen Chinan Aquadelic -lakkaa. Laitoin kaksi ohutta kerrosta. Aquadelic on lakka joka on tosi kaunis, mutta sitä tulee käytettyä todella harvoin. Ehkä se johtuu siitä, että tuo lakka oli ensimmäisiä China Glazen lakkojani..
Viivat tein myös siveltimellä käyttäen Chinan Atlantista. Kuvista katsottuna huomaan, etten tehnytkään niin kovin tarkkaa jälkeä.. :D No mutta nämä kynnet pysyivät mulla vain yhden päivän, joten ketäpä tuo niin kovin haittaa..
Meinasin ensin kiinnittää strassit jokaiseen kynteen mutta hetken mietittyäni en jaksanutkaan vaivautua. Väsymys painoi silmiä ja oli pakko päästä nukkumaan.





Ainiin, mukavaa viikonloppua kaikille! <3

10 kommenttia:

  1. Miten ihanan väriset! ♥ ü Täydelliset etten sanoisi. Ajattelin itekin tehdä tänään ranskikset Helsingin reissulle. En vaan tiiä minkä väriset! :D

    VastaaPoista
  2. Iiiihanat! Mä taas rakastan ranskiksia yli kaiken, oli sitten pitkät tai lyhyet kynnet :D

    VastaaPoista
  3. Kiiitos! <3 Voih, olisipa mulla sama.. :D Lyhyisiin kynsiin on jotenki tosi vaikea tehä ranskista kun se ei näytä yhtä hyvälle kun pitkissä kynsissä :D

    VastaaPoista
  4. Todella kauniit :) Mun mielestä rajat on siistit ja hyvin oot onnitunut! :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos! <3 Suht. siististi on kaikki, paitsi tuo pikkurilli :D

    VastaaPoista