tiistai 13. toukokuuta 2014

Day 30: Inspired by a tutorial

Pienet pahoitteluni alkuun jos joitakin alkaa ärsyttämään jokapäiväinen postailu, mutta mulla on pakko saada nämä haastekynnet julkaistua! :D Olen nimittäin saanut haasteen valmiiksi, jippii! :)

Oon jo pitkään halunnut kokeilla tätä sormenjälki tyyliä ja nyt kun oli sopivasti haaste jossa piti inspiroitua tutoriaalista, päätin tarttua toimeen! Mulla meni vain puoli tuntia näiden lakkausten tekemisessä, mikä on aika ihmeellistä, sillä yleensä kulutan monta tuntia lakkaillessani kynsiä. 



Pohjalle lakkasin yhden kerroksen valkoista lakkaa koska halusin välttyä kaljuilta kohdilta.. Muutaman kolon sain silti aikaan, painoin varmaan liian kovaa hammastikulla vaikka kuinka hennosti yritin taiteilla.
Pohjalakan kuivuttua levitin puoleen kynteen paksun kerroksen valkoista lakkaa ja toiselle puolelle sinistä holoa. Sitten vaan hammastikulla tekemään pyörteitä, kuten tutoriaalista voitte nähdä.
Hempskutti että meinasi välillä mennä hermo. Vaikka laitoin kuinka paksun kerroksen lakkaa, niin siltikin hammastikku painoi kaljuja kohtia. Eihän niitä onneksi montaa tullut, eikä se niin haitannut lopputulosta. 
Näistä tuli ihan kivat vaikkei sormenjäljiltä ihan näytäkään.


Näistä tuli kyllä aika mieleiset. Holo yhdistettynä valkoiseen! <3 Mulle tuli tuo lakkayhdistelmä mieleen kun Fani oli käyttänyt blogissaan samaa vesimarmorointiin :) Eli kiitoksia vaan taas Fanille! <3


Käytetyt lakat: Color Club - Over the moon & China Glaze - White out

18 kommenttia:

  1. Mun pitäis kans kokeilla tätä koristelutyyliä (+ sataa muuta!) :)
    Sä oot kyllä onnistunut tosi hyvin näissä ja tuo holo sopii tosi hyvin näihin. Tykkään ü

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeile ihmeessä! :) Mulla on vähän sama, kaikkea pitäisi kokeilla mutta en mä ikinä muista! :D
      Kiitos paljon Heidi! :)

      Poista
  2. Nää on ihanat! Iteki oon suunnitellu tekeväni samanlaiset lakkaukset, kuhan mun kynnet herää taas henkiin... Ja ei päivittäinen postailu haittaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Suosittelen tekemään, nämä on ihmeellisen helpot tehdä :)
      Hyvä ettei se häiritse! :)

      Poista
  3. Hienot kynnet. :) Tuo holo on kyllä niin upean näköinen, ihana.

    VastaaPoista
  4. Ihanat kynnet! :) Pitäisköhän itekin kokeilla noita...

    VastaaPoista
  5. Ihanatihanatihanat! Kauankohan munkin on pitänyt tätä koristelutyyliä kokeilla... :D Noo ei sitä aina kaikkea ehdi kerralla kokeilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, kiitos paljon Masa! <3
      No ei ehdi! Mullakin on niin monia tyylejä joita pitäisi kokeilla, ei vaan ikinä tuu mieleen sillonku pitäisi ne kynnet lakata :D

      Poista
  6. Nää on ihan älyttömän upeat <3 Mun on pakko kanssa vähän apinoida näitä ja koittaa tuota tekniikkaa<3!!!!

    VastaaPoista
  7. Iiiiiihanat!!!! Hyvä yhdistelmä ja tosi siisti lopputulos, hyvin onnistunut kuvio!

    Poistin juuri vahingossa sun uusimman kommentin mun blogista, anteeksi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oivoi, kiitoksia paljon Kaisa! <3
      Juuu ei se mitään! Kehuskelin vaan kauniita lakkauksia! :)

      Poista